יום ראשון, 6 במאי 2012

מהו הסיכוי לזכות בפיצויים בגין מסירת מידע מוטעה לחולה

עו"ד תאונות דרכים יעזור לכם בקבלת פיצויים
כאשר רופא מוסר אבחנה לא נכונה למטופל, דבר זה נחשב ברשלנות רפואית. מסירת מידע מוטעה לחולה עשויה לשנות את חייו ולהביא לשינוי משמעותי בחייו. בית המשפט ייקבע האם החולה זכאי לפיצויים במסגרת התביעה. על מנת לבדוק האם מגיע לחולה פיצויים, הוא יבדוק את ההוצאות הרפואיות של החולה, את הנזק הרפואי שנגרם, סיכויי ההחלמה ועוד. עו"ד רשלנות רפואית יודע באילו במקרים הרופא הפר את האחריות המוטלת עליו קובע בית המשפט כי מגיעים לחולה פיצויים כתוצאה מהלחץ הנפשי שנגרם.

פנייה אל עורך דין תאונות דרכים לקבלת פיצויים בתאונות דרכים


פנייה אל עורך דין תאונות דרכים לקבלת פיצויים בתאונות דרכים. התייעצות עם עורכי דין לצורך קבלת פיצויים בתאונות דרכים עשויה להביא לזכייה בתביעה מול גוף שאמור לפצות את הלקוח על הנזק בגין תאונת דרכים. עורך דין תאונות דרכים הוא הכתובת המשפטית אליה יש לפנות כדי לממש את הזכויות לאחר פגיעה בתאונות דרכים.

לא כל עורך דין יכול לעזור לכם במקרה של נהיגה בשכרות

האם עורך דין יכול להביא לזיכוי של נהג הנאשם בעבירת נהיגה בשכרות


עבירה של נהיגה בשכרות נחשבת לאחת העבירות השכיחות ביותר, זאת בשל העובדה כי נהגים רבים נתפסים כאשר הם מצויים תחת השפעה של אלכוהול. אחת הבדיקות באמצעותן ניתן לבדוק את רמת האלכוהול בנשימתו של הנהג. בדיקה באמצעות ינשוף מתבצעת על ידי נשיפה לפיית פלסטיק הנמצאת בתוך שקית. השוטרים מקבלים הוראות מדויקות כיצד לערוך את הבדיקה ומהי הדרך הטובה לקבלת התוצאות. זיכוי של נהג הנאשם בעבירת נהיגה בשכרות עשוי להתרחש כתוצאה מהתנהלות לא נכונה של המשטרה. מקרה בו לא הוסברו דברים לנהג, אזי ניתן לטעון כי מדובר בהתנהלות לא נכונה של צוות השוטרים. מדובר בפגם שעשוי להביא לזיכוי הנאשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.